Количката ви в момента е празна!

Плащане и доставка
Поръчка и доставка на продукти
Всяка поръчка ще бъде доставена на следващия ден, ако е направена до 16.00 часа. Поръчки не се обработват и доставят в неработни дни и официални празници.
По време на натоварените промоционални периоди обработката на поръчката може да отнеме до 3 работни дни.
Съгласно действащото законодателство поръчката, направена на този сайт, се счита за договор между купувача и продавача, като всяка от страните трябва да изпълни своите задължения. Това означава, че продавачът се задължава да достави поръчаните продукти и услуги, а купувачът се задължава да заплати стойността на поръчката.
Доставката на продуктите се осигурява от куриерска фирма:
- Спиди
- Еконт
Транспортна такса:
- Според тарифата на куриерската служба.
- Безплатна доставка за поръчки, равни или по-големи от 100.00 лв.
Ако пакетът е силно повреден при получаване, препоръчваме на купувача да откаже пакета и да се свърже с продавача. Последващи искове в това отношение ще бъдат невалидни.
За крайни срокове за изпращане или доставка, които не могат да бъдат спазени, продавачът ще уведоми купувача, за да съобщи приблизителния краен срок за изпълнение на доставката. Ако новият срок за доставка не бъде приет от купувача, поръчката ще бъде анулирана.
Поради невярна или непълна информация, предоставена от купувача, продавачът не гарантира спазване на сроковете за доставка. В определени случаи поръчката може да бъде анулирана от продавача.
Продавачът има право да откаже съмнителни поръчки (много голям брой поръчани продукти или многократно върнати поръчки)
Ако крайният срок за доставка не може да бъде спазен, ще бъде съобщен нов прогнозен краен срок за доставка. Ако новият срок не бъде приет, поръчката може да бъде анулирана.
Ако информацията за доставка е неправилна или непълна, не можем да гарантираме, че времето за доставка ще бъде спазено. Ако не коригирате информацията в рамките на 24 часа, ние можем да анулираме поръчката.